Moja lista blogów

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

podoba mi się

Wierzyć mi się nie chce, ze dwa lata temu wylądowałam na porodówce, ze to już dwa lata, niesamowicie krótkie. A może te minutki, godzinki i dni trwają coraz krócej, może chwile się kurczą, bo dzieci rosną, dla zachowania rownowagi w przyrodzie;)
W tym roku świętujemy juz po raz trzeci, bardzo to lubię:) Dzis zarządzona została ogólnorodzinna zabawa w podpalanie i gaszenie, muszę przyznać, że uzbieralismy juz całkiem pokaźną remizę strazacką. Dopóki baterie się nie wyczerpią będzie nam towarzyszył (mam nadzieję nie śnił po nocach) odgłos syreny i szum śmigiel helikoptera, ten drugi zdecydowanie mniej uciążliwy;)
Weekenndowe szperanie w internecie zaowocowało tym:

Moja faworytka, wszystko w niej mi się podoba:) Sukienka z lookbook'a Ulyany Seergenko, wyszukane na http://kissesandcrossstitches.blogspot.com/
I dom Ditte Reckweg i jej męza architekta Marcusa Lindholm, do którego moglabym się wprowadzić od zaraz, nowe lokum towar bardzo pożądany, gdyz u nas aktualnie braki w magazynie;) znalezione tutaj http://apenthus.blogspot.com/2012/03/hjemme-hos-stilleben.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz