Moja lista blogów

wtorek, 10 kwietnia 2012

I like

I minęło, muszę przyznać, że wypoczęłam, naśmiałam się tak jak już nie pamiętam kiedy i co najważniejsze osiągnęłam kumulację wszelkich rodzinnych emocji, rozmów, gestów, tak miało być i było. Dzieci wydawało mi się, że przekroczyły granicę przyswajalności czekolady, ale ich nie docenilam, bo dziś na śniadanie miało być jajko;) Powolutku wracamy do rzeczywistości i normalnego odżywiania;)

W tym roku najprawdopodobniej wakacji nie będzie, spędzimy je na budowie (oby), ale trafiłam na ten sielankowy hotelik i jest to jakaś opcja:)


 Poza tym znowu mieszkanie, jasne, skandynawskie, może tylko podmieniłabym stół jadalny, musiałby być zdecydowanie większy, tak aby pomieścić całą rodzinę w najbliższą Wigilię, podobno już wszyscy zaproszeni;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz