Moja lista blogów

czwartek, 5 kwietnia 2012

morning coffee



Kawa w ulubionym kubku z ciasteczkiem owsianym z własnego piekarnika. Przepysznie:) Na dobry poczatek dnia, słońce za oknem i szron na samochodach. Jutro piątek z dziećmi, będzie malowanie pisanek (mam nadzieję, że zdołam zabezpieczyć cały dom i na jajkach się skończy;)), czytanie książek i spacerowanie. Leniwie, żeby skumulować siły na sobotnie gotowanie i sprzątanie.
Gdy pomyślę o nowym domu ogarnia mnie niepokój, właściwie ciągle go czuję, bo w mojej głowie kłębią się tysiące pomysłów, argumenty za i przeciw, przeglądanie dostępnych opcji, próby uporządkowania wszystkiego w celu ułatwienia decyzji. Bez rezultatu, a myślałam, że jak już tylko sprzedamy, reszta to pestka, okazało się, że chyba jakaś pestucha nam się trafiła;) Hmm a może właśnie to morze możliwości (jak to się w Gdyni nazywa:))??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz