Moja lista blogów

piątek, 23 marca 2012

yhmmm

uwięzieni w domu przez kolejną infekcję miotamy się (raczej ja) między pralką, kuchenką i parkietem świeżo i oczywiście artystycznie pomalowanym- a jakze!!!-czarną farbką akwarelową;) Za oknem piękne wiosenne słońce, daje nadzieję, że może już jutro damy radę i wymkniemy się z domku choć na chwilkę!
Dziś inaugaracyjnie bez zdjęć i inspiracji;)) Cóż niezwykle deinspirująco działa na mnie mój salon, w którym od każdego ranka do każdego wieczora próbuję opanować totalny wszechogarniający chaos. Dzisiaj podpięłam to pod wiosenne porządki. Łudzę się, że kiedy w końcu wreszcie nareszcie przeprowadzimy się gdzieś na większy metraż, te niewyobrażalne masy zabawek nie będą już nigdy wypływać z dziecięcych pokoików, tak się tylko łudzę;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz