Moja lista blogów

poniedziałek, 14 maja 2012

Good morning Monday!

Nie wierzyłam w zapowiadane ochłodzenie, tak, że 10 stopni na termometrze w sobotę nieźle mnie zaskoczyło;) Weekend był mokry i zimny, co po letniej pogodzie przyniosło, również spadek kondycji psychicznej;) Ratujemy się jak możemy, pociechą są widoki ogrodowe, nie moje, oj jeszcze nie moje. Rajski widok na rajską jabłonkę:) i moje nogi wylegujące się przy piaskownicy;)



Przeskakując zupełnie z wiosenno-jesiennego tematu, poruszony ostatnio został temat/problem (jak kto woli;)) koloru ścian w naszym nowym mieszkaniu. Zdecydowanie obstawałam przy bieli, odrzucając szary od samego początku. A tu niespodzianka, wpadłam na zdjęcie pięknej jasnej kuchni, ale dopiero przed chwilą zauważyłam, że jedna ze ścian jest SZARA i to nie jasnoszara tylko wręcz popielata. Hmm to otwiera zupelnie nowe możliwości:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz